Soalan Lazim
Tambah Nilai - Share/Ask-A-Top-Up
-
Dengan Hotlink Ask-A-Top-Up atau Share-A-Top-Up, anda boleh meminta atau menghantar kredit kepada keluarga atau rakan-rakan pada bila-bila masa hanya dalam beberapa langkah mudah.
Ask-A-Top-Up membolehkan anda meminta kredit daripada keluarga dan rakan-rakan pada bila-bila masa melalui Hotlink App atau UMB.
Share-A-Top-Up membolehkan anda menghantar kredit daripada keluarga dan rakan-rakan pada bila-bila masa melalui Hotlink App atau UMB.
-
Semua pelanggan aktif Hotlink (kecuali pelan Super IDD, pelan Tourist and Traveller’s pack) yang telah menjadi pelanggan lebih dari 30 hari adalah layak untuk menggunakan perkhidmatan Share-A-Top-Up sebagai seorang penderma. Semua pelanggan Hotlink yang aktif atau tidak aktif (kecuali pelan Super IDD, pelan Tourist and Traveller’s pack) (tanpa mengira tempoh langganan) layak menjadi penerima Share-A-Top-Up.
-
Semua pelanggan aktif dan tidak aktif Hotlink (kecuali pelan Super IDD, pelan Tourist and Traveller’s pack) (tanpa mengira tempoh langganan) layak menjadi penerima perkhidmatan Ask-A-Top-Up. Pastikan penderma anda mempunyai tempoh langganan lebih dari 30 hari.
-
Ya, anda akan dikenakan caj perkhidmatan RM0.50 untuk setiap transaksi.
-
Anda mestilah mempunyai baki kredit minimum RM1.00 selepas menggunakan khidmat ini sebagai pekongsi.
-
Jumlah minimum/ transaksi : RM1.00
Jumlah maksimum/ transaksi : RM100.00 -
Jumlah maksimum / harian: RM500.00 (untuk pemberi dan penerima)
Jumlah maksimum/ bulanan: RM500.00 (untuk pemberi dan penerima) -
Tempoh sah Prabayar Hotlink anda akan dilanjutkan dengan kredit yang diterima melalui Share-A-Top up berdasarkan jadual di bawah:
JUMLAH KESAHAN RM1 - RM3 2 hari (n + 1)
RM4 - RM5 2 hari (n + 1)
RM6 - RM9 3 hari (n + 2)
RM10 - RM1000 5 hari (n + 4)
n = hari transaksi
Ada sebarang pertanyaan tentang perkhidmatan kami?
Perlu menghubungi kami?
Hubungi Perkhidmatan Pelanggan Hotlink